Sunday, July 18, 2010

MUET ;

Hari ni mggu ke-2 kelas MUET. So far ok la. Best sgt. Kot. heh ! (:
Dpt blaja balik english aku yang mcm hape tah. Hari ni aku dpt group tok speaking muet t. Ah ! Btol2 tasuke !! Tadapat nk 1 group dgn rumet ksygn aku. Yg plg geram bila aku terpandang kan beberapa snymn yg memang aku tasuke ! Mcm cilaka! Ha.. marah ni ! marah ni ! Mmg la senyum tu satu sedekah. Tp, kalau snymn ko yg mcm tu, kambing pon tasuke beb. Pikir la sket der !

Bajet ko bgs la. Pakkal je ko tu member aku. Kalau tak ! Aish ! Mls la nk gadoh2 pasal benda yg remeh ni kan. Tp kalau ko sendiri takleh nk respect each others, maafla kwn. Sumpah seranah je la dlm hati aku ni. Aku tak suka nk sumpah menyumpah ni. Tp kalau aku dah betol2 geram, mmg aku akan wt la. Takpon aku akan maki maki dlm diari aku. Aku mmg jenis pemarah, panas baran n pape jelah. Kalau sampai 1 tahap yang aku taleh nk tahan, aku 'sembur' jelah. It's really me ! Aku jugak bkn jenis yang penyabar ye.

Ok cukup story pasal kwn yg mcm takkawan. Back to the real story. Pasal group speaking muet. Eh u olls ; e.t, eija n kak as..aku harap sesangat kite ni ade team work k. Harap jugak kite ni sekepala wlpn kite ni sebenarnya taksekepala. (:

No comments:

Post a Comment

:: Followers ::