Thursday, July 22, 2010

Tak suke tak suke ;

Rindu ! Eh bukan bukan. Teringat je. Tetiba je teringat kat mamat mamat yang sekian lama takketemu. Takleh la sebut nama kn. Kang jd kontroversi pulak. Mn la tau tetibe encik boyfriend celik IT, habeh la aku. Ala. Teringat je. Bukan nye nak melutut merayu simpati bagai. +ve k.

Kelmarin teringat pulak zaman muda muda dulu bila makcik zaza (bkn nama sebenar) tunjuk gambar masa part 1. Tetibe ghindu. Uhuk ! Tak ah. Aku ulang ye TERINGAT je ! hahaha. Bknnya bercinta pon. Tah la. Tak ingat. Ghasenya kawan je kot. (: Pekabar die kan. Lama dah tak dengar kabar die since habis part 1. Gara gara insiden gadoh, die quit. Ah. Sengal mamat tu. Orang kaya tape. Banyak duit. Masuk kolej beribu riban pon tape. Mak ayah leh support. Heh :p
Papepon, wish u all the best dude. Thanks 4 being my LOVELY frend in part 1.

Ventura ; bukan nama sebenar. Lama dh tak contact die. Since pertengahan 2008. Last die contact aku 27.6.2008 jam around 11 lebey. Still ingat maa.. Memag taleh lupa beb. Sengal la aku ni. Kasihan die. Die nak sgt cakap dgn aku tp aku yang tanak cakap. Padahal die takde wt salah pon. Aku yang gedik gatal mengong mntk break dgn die. Last last gigit jari je la weh ! Die text aku suh on celcom sbb nak cakap something. Tapi aku replay 'ngantok'. Mmg time tu ngantok giler baban. Tu je la last aku contact die. Skg die dh bahagia dh pon. Dh nak kawen ha. Aku selalu follow blog dia. Syukur sangat sangat die dah jumpa gurl yang leh bahagia kan die. Hope die bahagia hingga ke akhir hayat. Ventura , thanks 4 being my LOVELY partner for 11 month only. Thanks again !

Yang ni pulak encik duda. Tah mn dapat nombor aku. Org johor jugak. Tak tau mcm mn, tetiba jd kawen pulak. Eh silap. Kawan. Dua kali kuar dgn dia. Tapi encik boyfriend mengamuk. Yelah, puan gurlfrend kua dgn laki lain. Mn taknya, Tapi aku dah insaf. Dah tak contact dh. Tah tah die dh kwen kot. En. Mat, thanks 4 being my friend 4 only several month. Thanks jugak coz gave me chocolate, tudung, banana n etc. Love u frend !

Ha. Yang ni bahaya sikit. En. boyfriend a.k.a MOHD NOR AZLAN. Tadelah bahaya mnpon. Kutip dia kat tepi longkang. Pas tu tros kapel dgn die. Haha (:
Tipu belaka. Knl ms rekrut. Tapayah cite la kan. Wat malu sahaja. Kenangan terindah yang pernah aku miliki adalah mengenali dia. Walaupun cr dia nak ngorat aku len dari yang len, aku tetap terima die. Die tak romantik. Mintak nombor phone pon mcm nk cari gadoh. Takde nak tangkap leleh bagai. Thanks encik boyfriend sebab sudi mengenali aku. Tapi, sumpah kadang kadang aku sakit jiwa dengan pangai kau. haha ! Banyak na pompuan terkedek kedek kat ko. Ko pakai ilmu pengasih ke hape ha? (:
Tu sume citer dulu dulu. Skang ko dh berubah sejak mak kau masuk campur dalam hbgn kita. Kalau kita gadoh gadoh, mesti mak ko yang pujuk aku. Tah pape la kan. Mak kau punya la syg aku. Tapenah lagi aku dapt bakal mak mertua aku mcm ni. Thanks b sbb syg ayg. Hbgn kite dh dpt restu. Bila lagi nak masok minang ha ? Bak kata makcik zaza "kang alot !" :)
ILYSM b !


Eh eh. Panjang la pulak aku menaip ni. Kawan kawan aku dah tego. "Kau taip ape tu na panjang panjang". Aku jawab " sulit !! " haha :)


Harap harap aku dapat lupakan mamat mamat tu. Harap harap ye !

No comments:

Post a Comment

:: Followers ::