Friday, July 23, 2010

Nak jumpa ke tak ek ?

Entry ni di-start dgn menyedut hingus. Dengan terbatuk batuk. *eh eh..selekeh nak mampos la kau* ngee~(:

Tak demam la. Tapi selesema dan batuk batuk gara gara makan rambutan tak hingat dunia. Kan dh kena. Esok dah mula nak g site tok pojek ETR 300. Jauh nun di Setapak. Harap harap derang leh bagi kerjasama la kan. Susah la nak g sana balik. Ni pon g sana atas ihsan encik baikhati krn kasihan dgn adiknya yang cun melecun ni. Jangan risau encik baikhati. Segala duit minyak tol n yang berkenaan akan ditanggung oleh group adik kamu yang cun melecun ni. (:

Nak harap member laki yang sorg ni mcm haram. Tak gheti bawak kete la. Bawak mcm siput la. Hai. T kalau bini kau nak terbesalin, rasenya bersalin dalam kete la kot. Haha (: Improve ur driving k. Haha. Aku pandai bawak moto je. Kete kete ni tak pandai lagi. Apa kesudahannya esok ye ? Group yang lain dah g. So far, dowg ada jugak masalah. Risau aku.

Ok. Back to de real title. Nk jumpa ke tak ek ? Dah lama tak jumpa encik boyfriend. Selalu tak penah macam ni. Paling lama takjumpa pon seminggu lebey je. Ni dah nak masuk sebulan. Kena masak la. Busy la. Haish. Busy manjang. Polik den. Nak kata curang, tak mungkin. Mn leh. Kalau ghase nak curang, go on. Silap haribulan ko masuk sepital sebab kena baling dgn kuali by ur omma. Hahahaha ! Aku gelak jelah. (:
Ah ! Aku dah tegar dh sekang ni. Nk jumpa, jumpa. Tanak jumpa sudah. Kau wt keje kau. Aku wat keje aku. Settle. K la. Aku nak sambut hari raya kawan aku ni. makcik zaza. Hari ni die habis puasa nazar.

So, nak kena sambut raya bersama sama. Konklusi nya, SELAMAT HARI RAYA !!
Credit to : Makcik zaza.

Bye - bye

No comments:

Post a Comment

:: Followers ::