Sunday, March 6, 2011

Alhamdulillah..

Last two weeks..
Aku nekad kuar dr rumah untuk berhadapan dgn masyarakat.. Agak takut jugak.. Terpaksa buat perancangan dgn mak n adik supaya masyarakat tak pandang serong pd aku.. Kuar just nk beli barang2 keperluan diri sementara menunggu pggln masuk ke 'sana'.. Dh lama mohon.. Akhirnya ALLAH bagi peluang pd aku untuk bertaubat.. ALHAMDULILLAH.. Terpaksa berjauhan dgn sume org.. Pemergian yang menjadi satu tnda tny pada sume org.. Pasti! Tgk jelah nnt.. Sat lg makck2 aku dok pot pet pot pet tny aku ktne.. Sabar je lah..

One week from now.. Aku kena kuatkan hati..tabahkan diri menghadapi dugaan ni sorg diri.. Tanpa family di sisi.. Tanpa kawan2 yang selalu membantu aku.. Sumenye sendiri.. Dan aku redha.. Andai ini takdir hdp aku..

Untuk batch DIA 12/07 yang aku rindui: Selamat berkonvo kawan2.. Akhirnya penat lelah kita berbaloi jugak kan.. Jangan lupakan aku bila naik atas pentas nnt..

Untuk family yang sentiasa di sisi: Doakan anakmu ini selamat di dunia n akhirat.. Ina mintak maaf atas salah laku ina selama ini.. Ina berjanji lps ina kuar dr 'sana', ina akan berusaha jd anak yang solehah.. Semoga ALLAH membalas jasa kalian semua..

4 comments:

:: Followers ::