Friday, March 11, 2011

Cepat je kan...

Eh2.. dah hari jumaat la hari ni.. cepat je masa berlalu kan.. rsnya baru aku sambut hari isnin hari tu.. ngee~

So, bila hari ni dh hari jumaat, maksudnya jumaat depan dah tak macam hari ni.. ada paham ka kawan2??

Msti aku rindukan sume.. Takpelah arinah.. bkn g mn pon.. Family n kawan2 tetap tggu ko kt sini..
Tanamkan azam..bulatkan tekad.. Aku pasti akan berubah dan janji akan tebus balik ms depan aku yang pernah punah gara2 syaitan bertopengkan manusia!

Nk menyesal pon tak guna.. benda dh jadi.. Ape yang perlu skg ni, kenalah redha dan terima semua dugaan.. Bnyk dugaan, mksudnya ALLAH sayangkan kita.. Tp setiap dugaan tu ALLAH bagi setimpal dgn kudrat kita.. Ye tak? Pasti ada jalan penyelesaian..

Esok sabtu then ahad, isnin, selasa, rabu, khamis.... dan finally JUMAAT.. 18 Mac 2011..
Tarikh penting dalam hidup aku.. So, start from that day, I'll finish up my 395 days which is 13 month with something different from others people do in their daily life.. Nk tau ke ape yang aku wat?? Blh2.. See me next year.. Jika panjang umo, adelah rezeki kita ketemu kembali.. Insyaallah.. Jodoh pertemuan, ajal maut di tangan ALLAH..

Kawan seperjuangan: Good luck in your life, study, and future.. Do the best n take care.. Doakan aku mudah2an diberkati ALLAH.. Amin~~

2 comments:

  1. haha..che ah.. g mana sih.. dok umah bertafakur je chee...

    ReplyDelete

:: Followers ::