Tuesday, March 15, 2011

Rencana..

Br lepas mandi dan tetibe tak tau nk wt ape.. So, alangkah bagusnya aku berblog mengisi masa lapang.. Teringat nk cr lagu Afgan.. Bila aku hayati lirik lagunya, sggh mendalam mksdnya.. Aku insaf.. Really! Dgr la sendiri..aku dh letak dalam blog tu ha.. Cikidout!!

Ok.. Mggu ni plan sume hancus.. Tak jadi.. Salah sape aku tak tau.. Sume org wt silap.. Tak leh nk tunding jari salahkan die je.. Tak pelah.. Aku cakap dgn mak, mungkin ALLAH dah merencanakan sesuatu untuk aku.. Ade la hikmahnya bila plan this week tak jadi.. Org sana pon mcm tak caya dgn abah aku..ingat die fmly aku main2.. Xserius.. Hmm.. Tah la.. Sian kt my parents.. Sbbkn salah aku, sume porak peranda.. Ya ALLAH..

Tak dinafikan.. Pucuk masalahnya dtg dari aku sendiri.. Kalau aku tau ni akibatnya, aku takkan terjerumus awal2 lagi.. Actually tau akibatnya..tapi bila SYAITAN pertama n SYAITAN kedua bermaharajalela dlm hti aku, habis hitam hati aku.. Mmg kau dilaknat la SYAITAN!!

Kesian aku tgk fmly aku.. Bila masalah ni nk settle.. Aku pon tak tau... Ni sume permainan hidup.. Yang kat atas dh tulis perjalanan hidup aku mcm ni.. Penuh onak duri.. Mcm ajal.. Takde sikit pon terkurang dan takde sikit pon masa dilewakanNYA.. Sume dah tetap..Orang tu mcm tu.. Aku dgn hidup macam ni.. Aku sebagai hambaNYA redha jelah.. Yang aku blh buat, banyakkan berdoa supaya ALLAH ringankan dan bagi jalan penyelesaian terbaik untuk masalah ini...

No comments:

Post a Comment

:: Followers ::