Monday, March 28, 2011

&*$%!!

Hangin satu badan bila tetibe aku dapat mesej dari SYAITAN! dulik pe aku..even kau manusia, tp kau sama je macam setan..

"Salam..ina apa khabar? sht? mcm mn keadaan ina skrg?? *** mintk maaf bnyk2.."

Ah..g mampos la kau.. jgn nk tunjuk baik sgt.. Sial la kau.. Aku mmg tak blh tgk msj dr kau..sampai skrg ni hati aku mmg gila geram kat kau.. Go to the hell la SYAITAN!

Fmly kau dh buat aku macam2, kau pulak nk tny2 kabar?? WTF!!! G jahanam la kau dgn kuarga kau.. Tayah nk ggu2 hidup aku lg.. Memang menyesal aku knl dgn kau via fb.. tak sedar diri.. Perangai gedik..mengada2..nk org jg hati kau je.. Dasar lelaki setan!

Aku meluat+geli geleman+nk termuntah bila aku teringat kan kenangan2 poyo yang kau cipta..kerana kau jugak fmly aku hmpir kehilangn aku.. Nk tunjuk hero konon.. Taik la kau!!!

1 comment:

  1. hi...lme dh xupdate blog...heheh...men menghilang?

    ReplyDelete

:: Followers ::